Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 4 mai 2009

Concurs cu premii – runda 1

Dupa cum scriam joia trecuta, Nemira a lansat un experiment – ofera premii in carti pentru concursuri pe teme de literatura contemporana organizate pe bloguri.

Eu am decis sa fac un concurs cu trei runde, la fiecare runda premiul fiind o carte din colectia Babel a editurii Nemira la alegerea castigatorului.

Instructiuni si conditii:

1. vor fi trei intrebari, am incercat sa le concep astfel incat raspunsurile sa nu fie prea simplu de gasit pe net.
2. castigatorul fiecarei runde va fi cel care trimite primul un comentariu cu raspunsul corect.
3. vor exista trei castigatori diferiti – daca ati castigat prima runda sunteti descalificat de la urmatoarele, daca ati castigat a doua runda sunteti descalificat de la a a treia.
4. o sa am nevoie de adresele corecte de email ale celor care trimit raspunsuri, pentru a intra in contact cu castigatorii.
5. cele trei carti sunt trimise catre castigatori de Nemira, nu de mine. Eu voi fi doar intermediar intre cele doua parti (voi transmite editurii datele de contact ale celor trei castigatori).
6. pentru intrebari, contestatii si urari de bine puteti sa imi trimiteti mail aici: blog_de_carti(la)yahoo.com.

Intrebarea pentru runda 1:

Cum il cheama pe individul din imagine?

who

Indiciu: este englez de origine indiana, a avut incurcaturi cu justitia si viata sa a fost povestita intr-un roman aparut in Marea Britanie in 2005.

Daca nu se prinde nimeni am sa mai dau indicii – cate unul pe zi. Miercuri am sa postez urmatoarea intrebare, iar vineri pe a treia. Succes 🙂

Update: intreabarea pentru runda a doua o gasiti aici.

Update 2: runda a treia a concursului este aici.

Read Full Post »