Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 30 aprilie 2009

O postare de ieri de pe blogul Nemira anunta urmatoarele lucruri interesante:

* din 28 aprilie pana in 15 mai toate cartile din colectia Babel au 45% reducere.

* tot din 28 aprilie pana in 15 mai recenziile la cartile din colectia Babel sunt premiate cu o carte la alegere, din cele aparute la Nemira. Recenziile pot fi publicate pe blogul personal sau pot fi trimise la nemirabooks.ro, conditia pentru primirea premiului fiind plasarea unui link inspre postarea asta.

* experimentul: oricine care are blog poate sa organizeze un concurs pe teme de literatura contemporana si sa ofere ca premii trei carti din colectia Babel, la alegerea castigatorilor.

Am deja cateva idei pentru un concurs si am sa le postez dupa marele gratar national de la sfarsitul acestei saptamani. Sper ca vor face si altii concursuri, ca sa am si eu sanse sa castig ceva 🙂

Pana luni am sa fiu plecata, distractie placuta tuturor.

Read Full Post »